2012-09-01

Chłopcy

Nad tym działem opiekę sprawuje Alyssa i Autor
Jeśli masz problem z chłopakiem, któryś wpadł Ci w oko i chciałabyś zagadać, albo po prostu nie układa Ci się w związku lub rodzice nie są do niego przekonani, zgłoś się tu, z chęcią Ci pomożemy!

Kliknij na Read more >> aby zobaczyć Spis Notek działu Chłopcy



Pytania i problemy dotyczące kategorii Chłopcy opisuj w komentarzu pod tą notką (pytania zadawane w innych miejscach nie uzyskają odpowiedzi). Zanim jednak zadasz pytanie, sprawdź czy nie rozwiązałyśmy już podobnego problemu (nie odpowiadamy drugi raz na podobne pytania). Pod spodem wypisane są tytuły wszystkich notek tego działu - klikając w nie, przeniesiesz się do wybranego postu.Jeśli jednak Twoje pytanie się nie powtarza, sprawdź czy jest zgodne z Regulaminem NBS. Jeśli wszystko się zgadza, możesz zadać pytanie i czekać na naszą odpowiedź. ;)


On kontra koledzy




Przemoc





Nieśmiałość



Czy...



Co i jak?



Rodzice


Zaufanie


Droga kontaktu



Dylematy



Przyjaźń czy miłość?


Pocałunek




Miłość na zabój





Kłótnie





Niespełnienie



Zbliżenie




Chłopak a przyjaciel/przyjaciółka



Wiek






Flirt



Zazdrość


Nadzieja


Manewry miłosne


Dalej nic?


Początki




Po zerwaniu


Nietypowe




Męski punkt widzenia


Inne



Prosimy o podpisywanie się pod pytaniami
(zwracanie się do kilkunastu anonimowych nie pomaga nam w pracy)

Aby zadać pytanie w Męskim punkcie widzenia, należy wspomnieć o tym w pytaniu. Jeśli pytanie ma trafić do autorki działu - również powinna pojawić się o tym informacja. W innym przypadku (pytanie bez skonkretyzowania) zostanie przyjęte przez losową osobę.

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem zadawania pytań.

3 komentarze:

Passion Musica pisze...

Hej mam problem. Nie jestem pewna czy piszę to we właściwym miejscu gdyby jednak tak było dajcie proszę wskazówki gdzie dokładnie powinno być to zamieszczone.
Również nie mam pojęcia do jakiego działu powinien być przydzielony ale już zaczynam.

Działać czy odpuścić.
Mam 18 lat i chodzę do 2 klasy liceum a chłopak,o którym będzie mowa za chwilę ma 16 lat i jest w 1 klasie liceum. Zaczeło się to jakieś 2 tygodnie temu . Siedziałam z moją koleżanka na schodach przed lekcją geografii a on stał dalej i nie zwracałam na niego uwagi kiedy zadzwonił dzwonek na lekcję wstałam i przeszłam bardzo blisko niego i zauważyłam kontem oka że zmierzył mnie z góry na dół. Tego samego dnia już kończąc lekcje wychodziłam ze szkoły a przy drzwiach stał(nazwijmy go Filip, bo naprawde nie wiem jak ma na imię) i moja koleżanka również zauważyła, że zrobił to samo. Potem chciałam wiedzieć jak się nazywa i szukałam go na FB ale znalazłam jego kolegę z którym cały czas spędza przerwy i zaprosiłam i przyjął ale kiedy napisałam "co tam?" wyswietlił tylko i nie odpisał.Na następny dzień w szkole zaczął mnie olewać i totalnie nie zwracał na mnie uwagi. Zaczął rozmawiać z dziewczynami czego wcześniej nie robił . Kiedy byłam w pobliżu nie zauważał mnie i tak było przez 2 dni. PO 2 dniach sieedziałam z koleżanka na parterze i nagle wszedł do szkoły on oparł się o ścianę i został na parterze gdzie lekcje miał na górze ja cały czas go obserwowałam rozmawiał z moja wychowawczynia i chyba kontem oka zerknął w moją stronę ale nie jestem pewna. Po kilku lekcjach weszłam na góre na kolejną i on tam siedział z dziewczynami gdzie lekcje miał na dole. Nie zwracał na mnie uwagi weszłam w taki korytarz gdzie nie mogł mnie widzieć. Gadał głośno ale nie mam pojęcia co bo nie słuchałam. Za chwile postanowiłam zejść na dół do toalety i kiedy byłam juz na koncu schodów odwróciłam się i spojrzalam na niego do tej dziewczyny sie uśmiechał ale kiedy spojfrzał na mnie uśmiech mu przygasł. POtem moja koleżanka powiedziała ze jak poszlam przestal gadac i po chwili zszedl na dół. A jak był nie dawno piątek to z samego rana czekajac na lekcje siedzialam na górze na schodach nagle ktos wchodzi po schodach podnosze głowe a to Filip i sie patrzy i lekcje miał na dole a jego kolega siedział w barze szkolnym bo byłam tam wczesniej. Oparł sie o drzwi od geografii na przeciwko mnie i stał patrzył sie czasami a nastenie w telefon (praktycznie sami bylismy tylko jeszcze z 3 osoby były inne) i ja tez patrzyłam na niego kiedy nie patrzyl potem usiadl sobie na krzesła a jak weszłam do klasy to zszedl na dół. potem na przerwie weszłam do baru szkolnego i on siedział z kolegami i jak weszłam spojrzał się słodko i ja usiadłam tak za sciana troche aby mnie nie widzial zostalam tam bo nie szlam na lekcje i jak zadzwonil dzwonek to on soe zapytal kolegow czy zostaja w barze ale nie zostali. i jest taka sytuacja ze zaprosilam takiego chlopaka ktory na jkoś 90 procent moze byc Filipem bo albo to jest on albo nie ma FB w co wątpie. nawet go zaczepilam ale nie odpowiedział wiec nie wiem o co mu chodzi dlaczego nie chce mnie przyjac bo u niego w klasie jest 3 chlopakow a 2 znam wiec wychodzi na to ze to on i ma cala swoja klase w znajomych wiec nie wiem o co moze mu chodzic, bardzo mi sie podoba ale nie wiem co z tym zrobic ani co oznacza jego zachowanie podobam mu się czy to jakaś zabawa? ogólnie z tego co zauwazylam jest spokojnym chlpakiem. Proszę o pomoc bo nie wiem czy odpuścić czy działać
~SweetCandy
Bardzo prroszę o odpowiedź bo nie wiem co robić. Przeczytałam regulamin i jakbym żle cos napisała to powiedzcie np. gdzie powinnam to napisać czy coś.

Autor pisze...

Nie doszukuj się problemów i głębszego dna. Zbyt dużo analizujesz i uwierz mi, nic to nie zmieni. Pamiętaj jednak tylko, że trzy lata różnicy w Waszym wieku to niestety sporo. 15 lat to miałem dość dawno, ale to sporo siana w głowie, inne priorytety. W każdym razie jeśli masz ochotę się z nim spotkać to po prostu to mu zaproponuj. Zaproś go na pizzę. Zastanawianie się czy on spojrzał na Ciebie prosto czy słodko nic nie zmienia. Jako, że się zauroczylas to tez nie będziesz obiektywna. Podejdź i zaproponuj wyjście na pizzę. Nic więcej :) trzymam kciuki!

Passion Musica pisze...

jest 2 lata młoddszy i chyba coś ma do mnie jak mnie codziennie obserwuje

Prześlij komentarz

Nasze Babskie Sprawy. Obsługiwane przez usługę Blogger.
 
© Copyright 2035 Spis Notek
Theme by Yusuf Fikri